среда, 13 февраля 2013 г.

гідравлічна гальмівна система

Гдровакуумний пдсилювач

Рдина в гдравлчнй систем гальм податься вд головного цилндра до цилндрв колс по металевих трубках  спецальних гумових шлангах, як витримують високий тиск  дю масел. Така конструкця да можливсть керувати гальмами, незважаючи на коливання колс  моств.

Видаляють повтря з кожного гальмового цилндра через перепускний клапан, угвинчений в отвр 8.

Якщо в трубопроводи гдравлчного привода гальм потрапля повтря, передача тиску рдиною значно погршуться, оскльки утворюються повтрян пробки  весь хд поршня головного цилндра витрачаться лише на стискання повтря в систем, а поршн гальмових цилндрв колс залишаються нерухомими  гальмування не вдбуваться.

У гальмових цилндрах колс встановлено по два поршн З з ущльнювальними манжетами 5. Через штуцер 6 у порожнину мж поршнями нагнтаться гальмова рдина. Пд  тиском, який приблизно дорвню 7...8 мПА(70...80 кгс/ем2), поршн розйдуться  притиснуть колодки 1 до гальмового барабана. Пд дю стяжних пружин колодок поршн гальмових цилндрв  колодки повертаються у вихдне положення.

1- колодки, 2- захисн ковпаки цилндра, 3- поршн, 4- корпус, 5- манжети, 6- штуцер, 7- трубопровд, 8- отвр для видалення повтря, 9- отвр для пдведення рдини, 10- пружина

Колсний гальмовий цилндр

Колсний гальмовий цилндр

Рвень рдини в резервуар головного гальмового цилндраповинен бути на вдстан 15...20 мм вд кромки заливного отвору.

У головному цилндр розмщений поршень 4 з ущльнювальними манжетами З 5. Поршень перемщуться пд дю штока 1, з'днаного з гальмовою педаллю. Пд час натискання на педаль поршень 4 нагнта гальмову рдину через клапан 7 у робоч гальмов цилндри колс. Псля припинення натискання на педаль поршень пд дю пружини 6 повертаться у вихдне положення. Ця сама пружина утриму клапан 9, через який рдина повертаться в головний цилндр псля закнчення гальмування. Запас рдини збергаться в корпус 8, розмщеному в одному виливку з головним цилндром. Корпус  цилндр з'днан мж собою отворами, через як рдина перетка з корпусу в цилндр  назад.

Головний гальмовий цилндр автомобля ГАЗ-53А: , а поздовжнй розрз; б детал; 1 шток; 2 захисний чохол; З  5 манжети; 4 поршень; в поворотна пружина; 7  9 клапани; 8 корпус; 10 трйник; 11 гальмова рдина; 12 кришка; 13 пробка

Головний гальмовий цилндр

Уся система заповнються спецальною гальмовою рдиною, яка не роз'да гумов детал системи.

Гдравлчний привд гальмвних механзмв автомоблв складаться з головного цилндра , з'днаного трубопроводами з гальмовими цилндрами колс.

Будова та принцип д гдравлчно гальмвно системи

на правах рекламы

» Будова та принцип д гдравлчно гальмвно системи

Офцйний сайт Новобузького Центру профльного навчання

Загрузка. Пожалуйста, подождите...

Будова та принцип д гдравлчно гальмвно системи » Новобузький Центр профльного навчання

Комментариев нет:

Отправить комментарий